piątek, 17 lipca 2015

Proste przyjemności - kilka słów o Kate.

Cześć wszystkim!

Dziś miał być post o aktualnej pielęgnacji moich kudłów - inaczej ich obecnie nie nazwę, ale tak się na nie dziś wkurzyłam próbując zrobić im zdjęcie, że całkowicie odechciało mi się o nich pisać, a dodatkowo myśl, że w niedzielę mamy imprezę rodzinną i ja muszę w tych kudłach wyjść...no łzy w oczach stanęły. 
Tym samym postanowiłam zrobić post o maleńkich przyjemnościach, które robię sobie w moim zaciszu domowym - kiedy młody śpi...no za dużo tych przyjemności nie mam no ale...o spa nie będzie na pewno :-P

Zaczynamy więc:




Co za za czas wolny bez boskiej kawusi? Prawda? 



A do kawusi?

Kryminał...skandynawski...oczywiście
Tamtejszy zimny klimat widocznie sprzyja morderczym fantazjom ;-P




Albo coś innego z biblioteczki

narożna biblioteczka domowa


Manicure przy kawie? Oczywiście!



Niewątpliwie myśląc o kawie i słońcu marzy mi się nasza ukochana Sycylia. Tęskni mi się baaaardzo. Ale w ostatnich dwóch latach, a to rodziliśmy, a to urządzaliśmy się i nie było okazji...ale w przyszłym roku...



No i wino...ech...mam nadzieję, że za tydzień, dwa skończę karmić i wygulgam sobie ciut. To jest nasza tablica korkowa z korków po winach, które wypiliśmy z mężem od czasu poznania do mojego zajścia w ciążę, czyli w ciągu trzech lat. Nie są to wszystkie, bo gładkie plastiki nie są zbyt reprezentacyjne, więc były wyrzucane, podobnie jak któryś powtarzał się po raz piąty to też nie był brany pod uwagę.




No to co?
Któraś wpada na kawusię, wino i manicure?


Kate :)

31 komentarzy:

  1. O jak się cieszę, że nie tylko ja jestem winnym alkoholikiem :DDD
    Tablica cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie alkoholizm! To zaangażowana degustacja :)

      Usuń
    2. Zapiszę to gustowne określenie alkoholizmu i będę stosować :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No super! Adres znasz, pakuj dziewczynki...dla jednej nawet kawalera mam :). Jakieś szczególne preferencje co do kawy??

      Usuń
    2. Do kawy najlepsze wino :D wpadnę z flaszką :D Będzie impra :D
      Ja ewentualnie też mogę zabrać dziecko - zajmie się Waszymi :DDDD

      Usuń
    3. Przygarniecie mnie?????

      Usuń
    4. No dawaj z tym winem! Z tym Twoim dzieckiem to genialny pomysł - po prostu boska jesteś! :D

      Usuń
    5. :DDD
      Grunt to umieć się dzieckiem wyręczyć :DDD
      Pakuję walizę i pędzę!
      Walizę win rzecz jasna :D

      Usuń
    6. Czekam zatem z zakąskami

      Usuń
    7. a ja co ja mam zabrac???oprócz dzieci rzecz jasna?

      Usuń
    8. No jak to co? Próbki jakiegoś twojego cuda! Z Anulą po winie efekty zobaczymy migusiem :)

      Usuń
    9. to jak po winie to moze lepiej wezme składniki to coś zrobimy razem?

      Usuń
    10. To dopiero cuda wyjdą....

      Usuń
    11. tylko kto bedzie zapisywał??

      Usuń
    12. Córa Anuli jak już dzieciaki wykapie i uspi

      Usuń
  3. Ja zamiast kawusi pijam kakao, ale po książkę chętnie sięgam,
    cudowną masz biblioteczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kakao jest naprawdę świetnym i zdrowym zastępcą kawy, równie mocno pobudza

      Usuń
    2. e tam zapachu kawy nic nie przebije!!!!

      Usuń
  4. Biblioteczka powaliła mnie na kolana, bossska :) ja też ostatnio zamówłam, bo książki kocham i wciąż gdzieś mi się walały - ale Twojej nie dorasta do pięt :) A jakie kryminały polecasz? Ja ubóstwiam Camille Lackberg, właśnie skończyłam najnowszą pozycję- Pogromcę Lwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Läckberg uwielbiam! Nawet się zalapaly na zdjęciu. Ostatnia pozycja czeka, bo jako mamusia mam mniej czasu i kończę serię Mankella, którą rozpocZęłam po Läckberg. Oczywiście gorąco polecam Larsona. Nieźle się też czyta Sarenbrant, Nesser i Nesbo. Ale Läckbergowa pobił tylko Larson. Na trzecim miejscu Mankell

      Usuń
  5. wino i kawa - przekonałaś mnie do siebie w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że zbiera się na kawowo-winną imprezę blogową. Czuj się zaproszona :D

      Usuń
  6. Urzekłaś mnie tym postem - kawa, wino i kryminał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ależ miło mi się zrobiło! :D

      Usuń

Podobał Ci się post? A może przeciwnie, bardzo Ci się nie podobał. Komentuj, każdy komentarz jest dla mnie cenny. Jeśli obserwujesz bloga, nie musisz dawać znać, na pewno Cię znajdę i Twojego bloga :):)